úterý 18. června 2013

Deep Cove



Deep Cove je zátoka s pěkným přístavem v severním Vancouveru. Pěkné počasí si říkalo o nějaký ten výlet, takže volba byla jasná. Přístav je lemován parčíkem, takže míst na povalování u pláže je tu dost. Teploty tentokrát vystoupaly na příjemných 25 stupňů, našlo se tak i pár dobrovolníků, co se koupalo v moři. No, já bych tam asi maximálně smočila nohy, je to pořád hodně studený. Nedaleko přístavu je skála s krásnými výhledy. Procházka je to asi na 2hodinky, záleží, jak rychle jdete. My jsme měli tempo hodně lážo-plážo. Mě bolelo koleno od pádu na longboardu a Matěje zas kotníky. Trasa to byla moc krásná. Opět typický pralesík, krásné stromy, mechy a kapradiny. Na vršku jsme dali sváču, dole jsme neosvěžili zmrzlinou.

Jinak tu začínám bojovat s kanadskými komáry. Máme tu nějakou potvoru, která mě jednou za týden pokouše. Já z toho mám napuchlou ruku jak blázen a svědí to dvakrát tolik. Každopádně tu máme vysoké stropy, takže nedohlídnu, jestli nesedí někde na stropě. A i kdybych ho našla, tak bych ho neměla jak majznout, když je tak vysoko. Matěj je samozřejmě bez újmy, asi není tak dobrý jak já. 







Žádné komentáře:

Okomentovat