úterý 25. června 2013

Plánování



To byl zas týden! Zas tu prší a prší, takže povodně z Čech dorazily i do Kanady, jen teda o provincii dál. V Albertě jsou docela velké povodně, zasaženy jsou i národní parky, kam jsme měli v plánu vyjet právě v tomto termínu. Teď jsme si tedy hodně oddychli, že jsme to nakonec všechno posunuli na srpen. Kolem Banffu jsou prý stržené mosty a nedá se tam ani dojet. Celý týden jsme tak strávili plánováním dovolené. Už se nemůžeme dočkat, až vyrazíme. 21 dnů v národních parcích Kanady, z toho 3 treky, většinou třídenní a spousty divočiny kolem. Plán je tedy hotov a už jen zbývají rezervace. Auto jsme zarezervovali a při pohledu na cenu je nám tak trochu líto, že jsme si nepořídili auto vlastní. Za vypůjčení dáme skoro celý měsíční plat. Co se doporučuje udělat předem, jsou rezervace kempů. Dneska jsem volala asi  4x do jednoho kepmu, 6 minut na mě mluvil záznamník a k operátorovi jsem se vůbec nedostala. Asi jsou hodně vytížení kvůli těm povodním. Pěkně mě to vytočilo, protože jediné, co jsem se dozvěděla, bylo, že je to hovor do jiné provincie, tudíž mě to bude stát více peněz.
Z toho všeho plánování se nám asi zavařil notebook, takže mi už definitivně odešla obrazovka. S Matějem jsme se tak střídali na tabletu, ale pracovat se na tom moc nedá, když to nemá klávesnici. Večer jsme tak místo na film koukali do mapy a divili se, co ty lidi bez té techniky dělali. Bez notebooku jsem jak bez ruky.  Dneska jsme krizi zažehnali koupením nového monitoru. Zabere nám to sice celý stůl, ale už zas můžeme být plně v provozu.
V úterý jsme měli vyrazit do hor k jezerům, tak snad se počasí umoudří a vyrazíme tam příští týden.


Žádné komentáře:

Okomentovat