čtvrtek 17. ledna 2013

Červená dishwashingu


Po čtrnáctidenním polehávání a léčení v posteli můžu konečně prohlásit, že jsem snad už konečně zdráv, takže jsem to oslavil celodenním lyžováním. Na horách teďka panuje azůro a tím pádem je všechno pěkně ledový. Eliška už taky díky antibiotikum vypadá líp.
Co to červená pro dishwashing znamená? Byl jsem na pohovoru v www.raynelongboards.com a vytřel jsem jim zrak (bohužel né mojí angličtinou, ale spíš jen svojí praxí), takže za týden nastupuji do sanding úseku. Tam už jsou longboardy téměř hotové. Stačí dobrousit hrany na brusce a zkontrolovat kvalitu, jestli jsou prvotřídní kvality. Tam strávím nějaký čas a poté se přesunu do úseku s CNC stroji, kde budu desky vyřezávat. Bossovi jsem se zalíbil, vzal mě na kafe. Na horách jim dávám týden dopředu vědět, aby si našli novou sílu na nádobí, takže za týden nastoupím dělat desky.

Žádné komentáře:

Okomentovat