úterý 22. ledna 2013

Hory, revizor a flambování



Včera jsem konečně udělala Matějovi radost a vyrazila s ním do parku blejsknout pár fotek. Počasí bylo úžasné. Ve Vancouveru mlha, že by se dala krájet, ale jen jsme trochu vyjeli výš, hned na nás vykouklo sluníčko. Teploty nad nulou, takže poježdění jak v březnu. Večer jsem vyrazila s holkami, Polkami do města na párty pro zaměstnance z hor. Matěj překvapivě taky dorazil. Píšu překvapivě, protože má šichtu do půl dvanácté a pak většinou čeká hodinku na někoho, kdo ho sveze domů. Kluby ve městě mají totiž otevřeno do dvou hodin, takže by to nemělo cenu. Ve dvě ráno všechno rozsvítí a do půl hoďky všechny vyhodí. Velké plus je zákaz kouření, v žádné hospodě a v klubu se nesmí kouřit. Tak nemusíme větrat oblečení :). Ale zpátky k Matějovi. Takže Matěj večer dorazil na hodinku do klubu a málem ho ta cesta přišla na 80 dolarů. A teď se dostáváme k příběhu o panu revizorovi :D.
 Do autobusu se bez platného lístku nedostanete, takže tam potkáte revizora málokdy. Ale u seabusu to nikdo nehlídá a navíc se musí platit dvě zóny, tak tam člověk občas na nějakého revizora narazí. Já jsem je potkala dvakrát a docela mě překvapili. Jeden pán neměl platný lístek. Revizor se mu omluvil, že ho musí zastavit, ale že mu lístek prošel před půl hodinou a ať si jde koupit nový. Žádná pokuta. Matěj do centra moc často nejezdí, takže nevěděl, kde se lístek dá štípnout. Mě to minule zabralo taky pěknou chvilku, než jsem to našla. Vypadá to jak bankomat. Ale jeho kolegové neměli trpělivost, takže mu jen řekli, že pospíchají a ať to nechá být. Jenže za rohem stál revizor. Tak mu Matěj vysvětloval, že nevěděl, kde to má štípnout. Ale tohle byl asi přísnější revizor, než co jsem potkala já a trval si na 80 dolarech pokuty. Tak se do toho vložili i ostatní, že je tu nový a nakonec ho ukecali.  
No a pak tu máme druhý příběh o tom, jak Matěj smažil nugetky. (ještě nevím podrobnosti, protože je v práci, ale musím sem napsat aspoň to trochu, co vím :D) Přišla jsem z práce a šla jsem si uvařit polívku. Takže klasika, vytáhnu hrnec z myčky, a dám vařit zeleninu. Spotřebuju tak poslední kousky z ledničky. Po přidání vajíčka najednou koukám, že polívka je nějaká černá. Pak si všimnu, že je i nějak ohořelá plotna. No, polívka byla na vyhození, protože v tom bylo víc popela nebo spáleného teflonu. Takže mi bylo jasný, že hrnec dosloužil a vysvětluju to spolubydlícím, ať ho nepoužívají. Kanaďan na mě jen koukal a začal se smát. Matěj se pokoušel udělat oběd nebo spíš ho flambovat. Každopádně mu začal hořet olej a tak trochu se nám přiškvařil hrnec. Jen mě zajímá, jestli to nechtěl uhasit vodou, to jsme pak mohli platit za další doktory za popáleniny.
Tak snad vás to trochu pobavilo :)




Žádné komentáře:

Okomentovat