čtvrtek 25. dubna 2013

Skate



Ahoj všem. Píšeme po delší době, protože jsme byli pracovně vytíženi. Matěj si teď konečně užíval po 8 dnech práce zasloužené volno. Zimní sezóna je pro něj asi úplně u konce, plánuje totiž naposledy navoskovat snowboard a uložit ho k letnímu spánku pod postel. Místo toho přesedlal na skate, takže já se jen bojím, aby nám stačila pojistka. Dva dny zpátky vyrazil se Standou do bazénku, kde se dvakrát naplácnul a přišel s odřeným kolenem a lokty, naraženými žebry a s děravou mikinou. Každopádně mi o tom vyprávěl nejmíň hodinu, takže jsem musela dneska vyrazit s ním a párkrát ho blejsknout. No, bála jsem se, že to budou spíš fotky pro magazín zlomeniny a odřeniny. Nakonec se to ale obešlo bez pádu. Počasí bylo úžasné, takže já jsem se natáhla na betonku a hodila opalovačku mezitím, co Matěj jezdil.
Druhou zprávou je, ale to asi už všichni víte, že po dlouhém boji jsme získali víza na Nový Zéland. Od listopadu budeme tedy přinášet informace z toho ostrova :)


Žádné komentáře:

Okomentovat