neděle 14. dubna 2013

White Cliff Park



Když pominu včerejší liják, tak tady je jaro v plném proudu. Na podzim jsem si říkala, že kdo nemá před barákem javor, tak jako by nežil. Teď je to tu samá magnólie. Ale kolik druhů! Narcisy kvetou na každém rohu. Sem tam je vidět i tulipán. Přeci jen ten severní Vancouver je hodně zelenej, ale že kvete i Downtown? Každý mrakodrap má kolem malý parčík nebo aspoň výsadbu stromů. Celkově to působí opravdu jarně a ne jako ve velkoměstě. Člověk tady taky nenajde odpadky na ulici. Sociálně chudší to všechno „uklidí“ :). Za pet lahve, sklo a plechovky se při recyklaci dostávají peníze. Proto se tu většinou nic nepovaluje. Jedinou nevýhodou je, když pak potkáte nějakého bezdomovce v autobuse a on si zrovna veze ukořistěné flašky. To je pak docela silnej smrádek. Moje vedoucí z práce mi zrovna dneska vyprávěla, jak byla zděšena recyklací v Itálii. A kolik odpadků je na ulici.
Počasí se tu teď střídá docela rychle. Když byl Matěj naposled na horách, tak jako frajer jezdil jen v mikině a já jsem ho pak musela týden obskakovat, protože chytnul rýmičku. V práci se mu potom něco dostalo do oka, takže hnedka jsme tu měli zánět v oku. Kapky naštěstí zabraly a tak jsme nemuseli platit za dalšího doktora. Matěj taky přesedlal na jiný CNC stroj a v práci si ho nemůžou vynachválit. Mě zas říkaj každý den 3x jak mě milujou, takže se máme dobře :)
Každopádně dneska se udělalo krásně a tak jsme vyrazili směr White clift park. Je to kousek od mé práce v Horseshoe Bay.  Jedná se o útesy kolem jednoho parčíku. A protože byla neděle a krásné počasí, hodně lidí už hžavilo grill a my jen záviděli ty masíčka a párky. Taky jsme potkali potapěče, prý je to také dobré místo pro potápění.






Žádné komentáře:

Okomentovat