čtvrtek 25. dubna 2013

Taste of the Bay



Dnešní večer byl ve znamení Taste of the Bay. Je to takový den otevřených dveří v Horseshoe Bay, kde pracuju. Této akce se zúčastnila většina podniků, takže o jídlo a pití nebyla nouze. Akce je to prý v USA a Kanadě docela častá, pro nalákání turistů. Já jsem dostala lístek z práce zadarmo a jeden jsem ještě přikoupila pro Matěje. V práci mi o tom básnili celý týden, jak je to skvělá akce a jak se strašně přežereme, takže jsem Matějovi zakázala večeřet a s prázdným žaludkem jsme se vydali do HB. Protože jsme měli pořádný hlad, tak první zastávky jsme naplánovali v restauracích. První luxusně vypadající podnik nám naservíroval ústřice, hovězí v listovém těstíčku a něco na způsob kremrolí. Matěj se hned u ústřic zhrozil, že tu budou asi podávat samé ryby. Já jsem se vyhecovala a jednu ústřici ochutnala. Podávala se s křenem, tak jsem doufala, že to trochu přebije ten zápach. No, ústřice se v mé puse neohřála ani sekundu a skončila v koši. Takže už nikdy více. Druhou zastávkou byla hospoda s pivečkem a kuřetem na kari, takže konečně něco do žaludku. Nad přístavem se pak podávalo hovězí v sladkokyselé omáčce s chili a sangria. Všude samozřejmě nechyběly ryby, především losos. Dál jsme si dali kuřecí křidýlka a bramboráčky, cibulové kroužky a fish and chips (Matěj jen ty chips). V kavárnách byl nápoj zdarma, plus nějaký ten koláček. U zubaře jsme dostali kartáček, zubní nit a mini pastu, to se bude hodit na cesty. U nás v motelu se podával jablečný svařák. Prostě kopa jídla. Po dvou hodinách jsme se vraceli na autobus s přeplácaným žaludkem a kabelkou plnou sladkostí :D. 
Vydařený večer :)



 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat