pondělí 1. července 2013

Canada Day



Státní svátek 1. července je smršť kanadských vlajek, javorových listů a červené barvy. Jsou všude, kam se podíváte. Máme tady pěkná vedra, takže jsme se s Matějem rozhodli vyrazit na pláže na druhé straně města. Každý, koho jsme cestou potkali, měl na tváři nakreslenou kanadskou vlajku a javorový list jak na hokejový zápas, nebo brýle s kloboukem opět s javorovým listem. Tričko s nápisem Canada si oblékli jen nekreativní jedinci, ale i tak to byl každý druhý. My jsme neměli ani jedno :(. Po úmorné cestě  autobusem k Spanish beach jsme konečně okusili na vlastní kůži pacifický oceán.  Už jsme v něm jednou byli v Tofinu při surfování, ale to se nemůže vůbec počítat, protože přes tu vrstvu neoprenu a v boji se surfem jsem tu studenou vodu vůbec necítila. No, co vám budu povídat, bylo to studený, ale v tom vedru to pěkně bodlo, takže jsem tam vydržela déle, než jsem vůbec plánovala. Asi jsem čekala, že to bude větší ledárna. A na to, jak je tu voda všude čistá, tak tentokrát to baly pěkná špína, to kvůli té písečné pláži asi. Lidí bylo všude mraky, ale ani mi to vlastně nevadilo.  Vytvářelo to takovou příjemnou atmosféru.  Když se udělá hezky, místo ležení na zahradě, všichni vyráží do parků a na pláže. Souprava na grilování a hromada jídla je nutností! Takže pak to vypadá jak jedna velká barbecue party, kde je celý park plný lidí seskupených do hloučku kolem svého grilu nebo stolu s jídlem. 



 
Celý den nakonec zakončil 30 minutový ohňostroj. Byla to tedy příležitost si vyzkoušet nový stativ. Místo jsme vybrali raději už předem a naplánovali si přijít raději o půl hodinky dřív, aby nám ho nikdo nezabral. No, měli jsem přijít minimálně o hodinu dřív, protože naše místo, ale i to záložní už okupovaly davy lidí. Sešlo se tak celé severní pobřeží a my museli hledat nové místečko pro náš stativ. Nakonec se povedlo a i nějaká ta fotka z toho vznikla. 



Žádné komentáře:

Okomentovat