středa 19. září 2012

Škola



Ahoj všem :)
Dneska se nemůžu moc rozepisovat, protože musím jít udělat úkoly do školy :D (zatím jsem ještě nenašla dobrou duši, od které bych to opsala o přestávce :D) Během celého týdne chodím do tří různých lekcí, které jsou zaměřeny hlavně na speaking a listening. Hned první den jsem byla pochválena za výslovnost, takže jsem byla ráda, že aspoň za něco, protože dneska jsme psali test a gramatika byla u mě docela propadák :D Moji noví spolužáci jsou převážně z Japonska, Korei (nevim, jak se to správně píše) nebo Brazílie a musim říct, že těm asiatům je opravdu hodně těžké rozumět, některá písmena nedokážou vůbec vyslovit a většina z nich mluví hodně potichu. Každé odpoledne taky škola pořádá nějakou akci, zítra má být třeba laser tag  a na víkend výlet do Seatlu. Já mám bohužel odpoledne power english, tak to trochu nestíhám, ale snad se najde někdy čas a taky vyrazíme.Jinak většina studentů je ubytována v rodinách, takže jídlo mají napakovaný od nich a oběd si nosí v krabičkách. Abych nevybočovala z řady, tak jsem si dneska taky přineska svojí krabičku s oběděm, jenže vidličku jsem samozřejmě nechala doma. Půjčit si od někoho jeho příbor mi bylo blbý, takže jsem vyrazila do nákupního centra ukrást plastovou vidličku z fastfoodu.:)

Matějovi práce v longboardech nedopadla, protože museli zrušit jednu směnu, tak se má znovu ozvat za měsíc. Zatím tedy bude leštit nádobí v pekárně. Včera byli se Standou na tracku v Grouse Mountain, kde pokořili hned tři vrcholy za den. Převýšení bylo asi 1400 m, takže pěkný nápor na kolena. Nahoře mají výběh pro medvědy, takže Matěj viděl poprvé v Kanadě medvědy grizzly, naštěstí je přes plot. 
Jinak tu máme ještě pořád nádherné počasí, sluníčko svítí a je pěknej opar, takže fotky nejsou zrovna ideální, ale i tak nějakou přikládám pro ilustraci :) 

Grizzly

Pohledn na Vancouver





4 komentáře:

  1. jaj to je škoda že to v těch longboardech nevyšlo, doufám že to klapne dýl a nebo aspoň nějakej jinej vychytanější job:) třeba rovnou ve firmně na snb desky,hehe..teď jsem četl že bude krutá zima v evropě tak se další budou určo hodit:)jakobsson

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybys mě vzala sebou, tak máš o přestávce od koho opisovat :P

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tebe Nikol jsem myslela, jen jsem nechtěla být konkrétní :D

    OdpovědětVymazat
  4. hehe dikes bro. uz jsem tu dohodl vylet do portlandu,ptz tam pry maji oakleye za 50 babek.tak si jich par asi privezu :D ale nevim nevim, zda tu bude místo i pro tebe

    OdpovědětVymazat