sobota 29. září 2012

Stanley Park



Tak konečně jsme vyrazili do Stanley Parku! S Matějem jsme naplánovali volno v práci a konečně mohli vyrazit na další výlet po Vancouveru. V plánu byl ještě Grouse Mountain, protože jsem tam ještě nebyla, ale ten zůstal ráno zahalen v mracích, takže snad příště.
Stanley Park je z větší části les, kde jsou sakra velký stromy, převážně cedr a douglaska. V roce 2006 velkou část poškodila vichřice a sem tam jsou ještě vidět následky. Jedná se o takový poloostrůvek, který navazuje na Downtown, takže po cestě jsou krásné výhledy jak na centrum, tak na severní část města a hory.  Stanley park nosí jméno po guvernérovi Lordu Fredericovi Stanleym (podle něj se jmenuje i hokejový Stenley cup). Původními obyvateli byli jak jinak než indiáni, takže tu jsou i totemy (a s nimi i tisíce turistů čekající na fotku).
V plánu bylo půjčit si kolo a projet park celý, ale hlad nás hnal zpátky. Park ohraničuje 8,5 km dlouhé pobřeží (ideální na brusle) a spousty dalších stezek vedou lesem (ideální na kolo). Dneska jsme stihnuli jen jednu polovinu parku, tak příště snad projedeme druhou půlku na kole :). 

Zítra vstávám dělat koláče, tak doufám, že nějaký dostanu jako bonus domů :D. Teď nás čeká zabijácký týden, kdy budeme muset zabalit několik tisíc koláčů. Takže to vypadá, že brzo budu skládat krabičky i ve spánku. V pátek jsem taky pomáhala Matějovi s pekáčema, ale moc dlouho jsem u toho nezůstala. Matěj mě vyhnal s tím, že jsem moc rychlá. Ještě by si toho někdo všimnul a on by musel dělat rychleji :D












Žádné komentáře:

Okomentovat