úterý 25. září 2012

Práce



Pozor, pozor! Eliška byla poprvé v práci! V neděli jsem rozšířila naší početnou skupinu Čechů v pekárně, takže ostatní, co tam pracují, si myslí, že je nás tu jak sarančat. Taky jsem už nemohla vydržet, jak se tu všichni baví o tom, co se dělo v práci a o jejich šéfové, která je velice labilní. Pořád na někoho křičí nebo háže něco o zeď, takže se už nemůžu dočkat, až ji poznám.:)  Vzhledem k tomu, že se blíží Den díkuvzdání, tak se připravuje tisíc dýňových koláčů. Jsou těmito koláči vyhlášeni po celém Vancouveru, takže už měsíc předem se na to připravují. Mým úkolem bylo složit krabičky, do kterých se to bude dávat a odnášet postupně koláče do mrazáku. Matěje jsem sem tam zkontrolovala, jak myje nádobí, aby se moc neflákal. Další šichtu budu mít zas v pátek a v neděli se budu učit dělat koláče. Nejdřív jsem si myslela, jaká je to výhoda tam pracovat, protože občas dostaneme nějakou tu dobrotu domů, ale všechno, ale úplně všechno je strašně sladký. A to i chleba, takže už mi to leze trochu krkem.

Jinak se musím pochlubit, jak šikovného chlapa jsem si s sebou vzala. Včera mu nedopatřením spadl foťák, sice z malé výšky, ale na kámen, takže máme pavouka přes display. Tak jsem dneska poslala foťák na dovolenou do opravny za „menší“ poplatek. No a dneska zas utrhnul jack od sluchátek, takže tu bude shánět po městě pájku.
Také můžeme prohlásit, že jsme už skoro vybaveni na zimu. Já jsem si koupila bundu s úžasnou slevou 40 % a Matěj nový snowboard! A poslední věc – konečně jsem našla ve městě 1$shop (tady se to jmenuje dollarama), všechno, co se tam prodává, je v hodnotě 1 $ nebo maximálně 2 $ a ještě je to po cestě do školy, takže super! :)

Lion Gate Bridge
 Fotka mostu, po kterém jezdím každé ráno do školy nás vyšla pěkně draho.

Eliška

1 komentář: