sobota 30. března 2013

Pláže Vancouveru



Krásné počasí, které tu panuje, si říká o nějaký ten výlet. Máme tu teď kolem 16 °C, takže Kanaďani už mají léto a pobíhají tu v šatech, kraťasech a žabkách. Autobusy mají všechny okna dokořán, takže já v autobuse zapínám zimní bundu a tak trochu vybočuju z davu. Nám už trochu dochází inspirace kam vyjet, takže jsme vyrazili na druhý kraj města k univerzitnímu kampusu. Podle mapy tam mělo být spousty pláží a parků. Nejdřív jsme tak trochu bloudili mezi univerzitními stadiony, ale nakonec jsme našli cestu dolů k pláži. Když jsem Matějovi vyprávěla, jak tu chodí Kanaďané jak v létě, myslel si, že přeháním. Postupně, jak jsme sestupovali k pláži, začali jsme potkávat lidi v plavkách. To jsme ještě byli v lese, oba na sobě bundu. Na pláži bylo opravdu teplo, takže i my jsme sundali pár vrstev. Přes několik pláží měla vést stezka. Cesta tam žádná nebyla, takže jsme se museli brodit pískem a kameny. Voda byla překvapivě studená, výhledy na hory nádherné. Radši tady nebudu popisovat ty výhledy na nudisty, kteří nás překvapili na jedné z pláží. V květnu vyrážíme na Vancouver Island, už se nemůžeme dočkat, tam to bude jedna pláž za druhou.

Dneska dopoledne jsem konečně zašla ke kadeřníkovi. Nejdřív mi bylo líto peněz, ale po několika experimentech s barvami z Drugstore, jsem se konečně odvážila. Odpoledne jsme pak vytáhli deku a natáhli se v parku u přístavu. Prostě pohodička :)




Pozor vlna! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat