úterý 16. července 2013

Půjčení lodě



Úterky bychom měli přejmenovat na Funday. Po longbordování a výletu k jezerům jsme vyrazili na oceán. Párkrát na facebooku jsem narazili na tip, ať si půjčíme loď, že je to skvělý zážitek. První, co mě napadlo, bylo, že přeci neumíme řídit loď, tak by nám ji nikdo dobrovolně nepůjčil. V motelu, když uklízím pokoje, tak najdu kde co, a už po několikátý jsem narazila na papíry od půjčení lodě, takže jsem začala uvažovat o tom, že asi umět řídit loď není podmínkou. Kolegyně z práce mi to hned začaly vychvalovat, jaká je to sranda, takže vše bylo jasné. Napsali jsme holkám, ty jsou pro každou špatnost a vydali se do Horshoe Bay. Měl to být nejteplejší den s jasnou oblohou, jenže jen jsme dorazili do HB, tak se nám sluníčko schovalo za mraky a už nevylezlo. Oblečeni do plavek a připraveni na šipky z lodě jsme tak trošku začali pochybovat, jestli do té ledárny vůbec vlezeme.
 


V přístavu nám řekli základní informace a mohli jsme vyplout. Horseshoe Bay je hlavně místem, odkud vyplouvají trajekty, takže jsem byla trochu nervózní, abychom nějaký cestou nepotkali. Ne že bychom ho mohli přehlédnout a narazit do něj, :) ale spíš že to dělá strašné vlny a člověk neví kam plout. No a jak na potvoru, když jsme začali vyplouvat, ozvalo se houknutí a vyplul i trajekt. O to víc ale bylo srandy, i když jsme jeli rychlostí šneka, stejnak to houpalo jak blázen a šplouchalo všude okolo.  Pak to Matěj osolil na maximum a my s holkami se nemohly přestat smát. Po dvaceti minutách jsme dorazili k malým ostrůvkům, kde leželo pár tuleňů. Můžeme si je tak odškrtnout ze seznamu, co jsme ještě neviděli. O kousek dál to Matěj opět trošku vyhecoval ke koupání, takže všichni jsme povinně skočili do vody.  Nakonec bych i řekla, že to bylo docela teplý, a to ani nesvítilo sluníčko. Ale stejnak jsem byla za pár sekund na lodi, protože jsem se bála, co všechno pode mnou může plavat. No jo, ale to ta největší sranda teprve přišla, protože holky se nemohly vyškrábat zpátky na loď. Dobrých pět minut jim to trvalo určitě. Dvě hodinky utekly jak nic a my se museli vrátit zpátky do přístavu. Vše jsme zakončili mojitem a večeří.










 Super den :) Pozdrav posílají námořníci z Vancouveru!

Žádné komentáře:

Okomentovat