úterý 11. prosince 2012

Matěj a jeho království


Tajná mise proběhla a přinášíme fotky z Matějova království špinavých talířů a pekáčů. Dneska jsme spolu měli noční, tak jsem ho při odchodu na bus rychle vyfotila. Matěj je z noční směny nadšený, protože tam není ve všední dny moc práce. Mě to pěkně štve, protože není co dělat, takže zametám třikrát do hodiny, pětkrát leštím stoly a šestkrát je kontroluju, jestli nepřibyla nějaká skvrna. Dneska jsem ale omylem zvedla, co jsem neměla. Vypadalo to jako kryt na ledničku, tak jsem to chtěla vrátit zpátky. Při pokusu to zvednout, z toho vypadly asi tři myši, pár centimetrů od mé botky. Dvě zůstali v té důmyslné pasti, takže jsem narazila na menší pětičlenou rodinku. No, hlavní kuchař z toho radost neměl a už vůbec neměl radost z toho, že to vidělo víc lidí. Když vidím, jak to tam všechno uklízíme a leštíme 5x denně, tak nechápu, kde se tam vzaly. To mi připomíná, že jsem se tu koukala na americkou obdobu Ano,šéfe! (Gordom Ramsay je možná ještě horší než náš Pohlreich)  a ty kuchyně jsou vždycky v hrozném bordelu, tak si nedokážu představit, kolik myší asi mají tam.




Žádné komentáře:

Okomentovat