sobota 22. prosince 2012

pow pow pow


Dnes se dostávám ke slovu já. Nepíšu tak často jako Eliška, protože ob den chodím jezdit. Buď před prací, po práci nebo v den volna. Poblíž Vancouveru je nějaká bouřka, která nám sem posílá studený proud a tím pádem nám tu už druhý týden sněží skoro v kuse. Za poslední týden napadlo 227cm sněhu. Jelikož stále kydá a kydá, je nízká viditelnost, vysoký vítr a tím pádem neotevírají vleky, které jedou výš. Proto jsem často odříznut od nejlepších sjezdů a freeridů. To mě ale neodradilo a skrz své nové brýle a správně vybranou muziku v uších, jsem našel nějaké místa v lesech a ještě neotevřené sjezdovky, kde se dá pomuchlovat s čerstvě napadaným sněhem. Někteří mi tvrdili, že tu nebudou takový treeridy (jakože v lese) jako v CZ, ale to se pletou, protože jsem je našel a jejich sklon je opravdu solidní. Veškerý freeridy tu mají ten správný sklon. Viz přiložené foto.

            



    Na svahu jsem potkal spolupracovníky z kuchyně, kteří žijí ve Vanu celý život a jezdí pracovat na Cypress jen kvůli permici asi tak jako my. No, jak bych to asi řekl, první po hodině řekl, že musí na pauzu, že ho bolí nohy. Druhý se pořád válel v hlubočáku a nakonec řekl, že ho bolí noha, že si jde do půjčovny půjčit jiný boty. S třetím jsem projel snowboardovým parkem a od tý doby mi pořád říká, ať ho něco naučím. No, teďka si už o mě kluci udělali jiný obraz :D Na příští týden mam spicha s dalšíma, tak doufám, že jejich úroveň bude lepší :) Aby snáma mohla Eliška vyrazit častěji, tak si koupila snowboard z druhé ruky a doma hnedka zjistila, že jí chybí šroub ve vázání který jí drží patku.

Eliška sem minule přidala fotku, jak si stojím ve svém království večer, kdy to mám celé pod hákem, proto jsem udělal novou, abyste viděli, jak to vypadá, když přijdu z oběda po 30minutách nebo když přijdu ráno do práce. Nevešlo se mi to celé do záběru, takže si tam ještě něco domyslete :D


Žádné komentáře:

Okomentovat