neděle 30. prosince 2012

Další fotky ze Cypress

V sobotu jsem sebrala všechnu sílu a po práci vyrazila taky jezdit. Provětrala jsem tak moje nový prkno, který jsem si koupila na netu. Je to trochu stará plečka, vázání se pomalu rozpadá a boty, jak jsem zjistila, taky nejsou zrovna nejpohodlnější. Tak snad to na něm přežiju. Když jsme končili, tak akorát zapadalo sluníčko a z mlhy jsme se krásně lanovkou vyvezli nad mraky. Nádherná podívaná, jen škoda, že nebyla zrcadlovka při ruce.
Dneska, tedy v neděli, bylo krásně slunečno, takže mraky lidí a asi nejvíc náročný den za celou tu dobu. Plus ještě musim zmínit, že jsem na dnešek spala jen 3 hodiny. Včera měl jeden spolupracovník narozeniny, takže se měli všichni sejít v jedné irské hospodě.  Z prkna jsme domů přijeli po devátý hodině večer a celkově, aspoň já, jsme byla hodně unavená. Ale nechtěli jsme vybočovat, tak jsme rychle hodila steak na pánev a vyrazili jsme do města. Dali jsme pár pivek a vtípků v angličtině no a ve tři dorazili domů. V šest hodin vstávačka a práce v osm ( já jsem musela vstávat a Matěj si válel šunky v posteli). Ráno jsme se sešli trochu se zbytkáčem a taky to tak vypadalo. Šla jsem nakrájet salám a zapomněla jsem ho oloupat, takže celá štangle byla nakrájená s obalem. Místo abych byla za 5 minut se salámem hotová, tak  jsem pak plátek po plátku odloupavala ze salámu papír. No, aspoň by tu pizzu měli trochu křupavější. Taky mě po ježdění všechno bolelo a to nemluvim o hlavě :D. Odpoledne jsem pak dělala pizzu a troufám si říct, že jsem prodala tak 400 kousků za 5 hodin. Chvílema to vypadalo, že mi ta lopata na pizzu přiroste k ruce.
Nový rok asi budeme vítat v práci. Matěj si vzal noční směnu a já nakonec taky.  No a abychom tu pořád nepsali jen o práci a fotky nebyly jen z hor, tak už plánuji výlet do Victorie, hlavního města BC. Snad stihneme vyrazit do dvou týdnů.








Žádné komentáře:

Okomentovat