pondělí 19. srpna 2013

Goodbye Vancouver



Posíláme poslední pozdrav před odjezdem. Vypadá to tu jak po výbuchu, zabalujem kufry, ale musíme to rozdělit hned do tří várek. První, kterou nepotřebujeme a necháme ji u nás v motelu, druhou do auta a třetí hned na trek. Jinak klasika, nemůžeme se vejít do kufrů. Zítra mě čeká vařící maratón. Budu připravovat rajskou na první den a péct buchty, není nad domácí. Ty jejich muffiny mi už lezou krkem. Matěj měl při poslední směně rozlučkovou grilovačku. Všichni se s ním přišli rozloučit, doslal dokonce i od bosse mikinu. Já se budu loučit až zítra, tak jsem jim tu napekla ovocnou buchtu.
Jak už to tak bývá, tak za poslední měsíc doháníme resty, které jsme za celý ten rok nestihli udělat. Tím myslím hlavně místa na focení. Včera jsem tedy vyjela na vyhlídkovou věž nad Downtownem a Matěj dneska do Elizabeth Parku. Včera jsme se ještě zastavili na nočních trzích v Chinatownu. Těšila jsem se na hodně jídla, ale spíš tam prodávali hodně kýčovitý věci, prostě jak u nás na tržnici. Ze čtyřech stánků, kde se prodávalo jídlo, byl výběr docela těžký, protože všechno vypadalo jen smaženě. Nakonec jsem tak zakousla sladkou čínskou „koblihu“ s arašídovým máslem. Celý večer probíhal na minipódiu program, kde jsme mohli vidět dračí tanec, ale i ukázku bojového umění.
Protože mi nefunguje notebook, budeme moci poslat jen krátké příspěvky z tabletu, fotky budou k vidění asi až se vrátíme. 





Žádné komentáře:

Okomentovat