pondělí 19. listopadu 2012

1. den v Cypress



První den práce na horách máme za sebou. Já jsem musela vstávat už v šest hodin, což jsem asi naposledy vstávala ke státnicím, takže ráno pro mě bylo trochu infarktové. Mohlo by být příjemnější, kdyby náš milý německý spolubydlící nedorazil ve dvě v noci s opilými kamarády k nám domů. Od dvou do čtyř ráno jsme se jen převalovali v posteli a poslouchali německé popovky. Trpělivost došla dřív sousedům, takže jsme se mohli dvě hoďky prospat. Dneska opět hodně pršelo a to všude, takže zákazníků moc nebylo. Jak už jsem psala, když tu prší, tak je to pořádně, takže když jsem běžela z autobusu 100m pod deštníkem, byla jsem od pasu dolů durch. Takže zítra, pokud bude stále pršet, se areál asi zas uzavře.
Šichta začíná tím, že se převlékneme do úboru. Každý si musel pořídit černé kalhoty a boty, plus k tomu jsme dostali černou kuchařskou košili a zástěru. Já musím mít ještě síťku na vlasy a čepičku. Když se sejdou všichni kuchaři pohromadě, tak to vypadá jak sraz kuchařských pohřebáků.Musíme se potají vyfotit, je to fakt vtipný. Matěj aspoň nemusí nosit tu čepici. Zaujal jen pozici ve svém umývacím koutečku, kde má pásovou myčku a sprchu na nádobí, takže povýšil ve vybavení. Jinak se tak trochu dneska nudil, protože toho nebylo moc co mýt. Já jsem se učila připravovat salát (naběračkou naberu již připravený salát do kelímku, takže hodně složitý postup), jugurt (s tím rozdílem, že k víčku přidám kalíšek s musli) a  sandwiche (položim roličku šunky, salátu, sýru a majonézy). V jedenáct hodin se otevírá výdej, takže jsem nastoupila za pult a připravovala housky na hambáče. Já dávám housky do tousteru a přidávám k nim salát a jeden Kanaďan dělá maso. Věřte mi, že v té tuně oblečení, které nás mají chránit před popálením a já nevím čím vším, je sakra vedro. A aby to nevypadalo špatně před zákazníkama, tak tam nesmíme mít pití. Oběd zadarmo to zachránil, takže jsem si po 6 hodinách dala do scvrklého žaludku jednu pizzu, Matěj hambáče s hranolkama a bylo nám pěkně špatně, jak jsme se přejedli.
Když to shrnu, tak Matěj se nudil a můj žaludek trpěl, ale v kuchyni mě to bavilo, tak už se těšim, až bude víc práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat