neděle 4. listopadu 2012

BC LIONS



Ahoj všem po pracovním víkendu.
V sobotu jsme vyrazili na zápas místního klubu BC Lions v americkém fotbale. Pravidla nám nic moc neříkají, takže jsme se snažili všechno pečlivě naštudovat, ale jediný, co jsem si zapamatovala, byl touchdown. Na stadionu bylo 36 tisíc lidí, atmosféra výborná a stadion nádhernej. Ale hra nás asi moc neoslovila, protože míč byl ve hře maximálně 15 sekund, pak vždycky hráče svalili na zem a hra byla opět přerušena. Roztleskávačky vybírali jen podle vzhledu a velikosti podprsenky, takže zvedačky žádný neukázaly. Ale co mě nejvíc bavilo, byly záběry na kostce. Když se někdo objevil na kostce, musel tancovat nebo políbit partnera. Většinou se všichni předháněli, kdo bude vypadat při tancování nejhůř, takže to byla docela sranda.
Ve čtvrtek jsem nastoupila poprvé na uklízení v motelu. Majitelka je úplně úžasná, sympatická a přátelská, takže první den vypadal asi tak, že mě pětkrát pochválila, jak jsem tvrdě a dlouho pracovala a taky mě upozorňovala na to, že jsem si vzala moc krátkou pauzu na svačinu, že ji příště musím mít delší (placenou pauzu). Moc nadšená ale nejsem z mé kolegyně, se kterou se mám střídat, protože uklízí asi celý život, takže dělá věci rychle, ale hodně často zapomene něco udělat. O víkendu jsme pracovali spolu, takže jsem to vždycky šla po ní nenápadně zkontrolovat. První den nám asi pětkrát řekli, ať si dáváme pozor na nový vysavač, že byl hodně drahý, tak ať jsme opatrný. Netrvalo to ani hodinu a moje indická spolupracovnice nechala zapnutý vysavač na kabelu a tak trochu je roztavila, že z toho koukal jen drát :).  Od úterý už snad budu dělat sama, takže to bude jen na moje triko. 



Žádné komentáře:

Okomentovat