úterý 6. listopadu 2012

Longboard



Tak konečně jsme byli provětrat longboard. V pekárně byl jeden, ke kterému se nikdo nehlásil, takže si ho Matěj tak trochu přivlastnil. Je to originální ryba, druh skateboardu s většími kolečky. Vzhledem k tomu, že tu pokaždé prší, tak jsme neměli ještě šanci ho vyzkoušet a já zažít svojí premiéru.  Hnedka jsem to vyzkoušela u nás v ulici, která je tak trochu z kopce, takže to pěkně frčelo. Když jsem na to naskočila, tak nikde ani muk. Ale když jsem vyjela, tak se vynořily tři auta a autobus a protože jsem nevěděla, jak zastavit, tak jsem je, poprděná strachy že spadnu, trochu brzdila. No, už vím, proč ostatní mají helmu, když na tom jezdí :). Počasí bylo až neobvykle krásný, tak jsme vyrazili do druhé poloviny Stanley Parku. Matěj to tam projel na prkně a já za ním běhala s foťákem (občas mi ho taky pučil). Asi budeme muset sehnat ještě jeden.

Minulý týden se tu slavil Helloween, takže každý barák měl a ještě má na zahradě nějakou výzdobu. Pokud není na zahradě aspoň jedna lebka s pavučinou a náhrobním kamenem, tak to někdo pěkně odfláknul. A samozřejmě všude musí být vyřezané dýně. No, ale opět pršelo, takže jsem vyběhla nafotit jen sousedy :).






Žádné komentáře:

Okomentovat