sobota 10. listopadu 2012

zzzimmaaa



Tak a máme tady první mrazíky! A je pěkná zzzzzimaa.  Jen pro představu, v baráku se ještě netopí, takže když jdeme spát, Matějovo pyžámko vypadá následovně: tričko, mikina, nákrčník a ponožky. Ten, kdo si myslel, že nejvíc budu zmrzlá já, tak pozor, já to zvládám jen v tričku, pche, ale ráno se budím se zmrzlými rameny. Když se vrátíme z práce, tak se náš přímotop nezastaví. Tedy zastaví, když se přehřeje, takže mu musíme dát trochu oddech. Po půl hodince vytápění se pak nedá dýchat, ale zároveň nohy pořád omrzají. Je to tu totiž výborně vymyšlené, že hlavní dveře se nedají dovřít, takže je tam 10cm mezera a celý den to tu krásně luftuje. Dveře od pokoje mají zas mezeru od země, kde chybí práh, takže se nemusíme bát, že by nám tu bylo někdy teplo. To mě už dohnalo k majitelce, abych se zeptala, kdy nám začnou topit. Prý se snad dočkáme v úterý, tak jsem na to zvědavá. Dneska, když jsem šla vařit (a že v kuchyni je zima největší), tak jsem si musela pustit troubu a otevřít si od ní dveře, abych se při tom trochu zahřála :). A vůbec jsem se nešetřila, hned na 220°. Pro kanaďany je to asi ještě pořád babí léto, protože když jsem dneska jela z motelu autobusem, jela se mnou slečna v balerínách naboso a tříčtvrťáky k tomu (já v čepici, rukavice, zimní bunda).
Matěj teď zaučuje nového dishwashera, svojí náhradu. Je to nějaký mexikánec, který je strašně pomalý, takže z něj trochu kvete. U mě zas skončila kolegyně, která se mnou nastupovala, takže než se otevře Cypress, tak mám práce za dvě. Ale konečně už můžou zase zasněžovat, takže snad za týden se dočkáme. V motelu je to pohodička, dneska jsem uklízela a dívala se při tom v televizi na Dannyho parťáci, Hellboye nebo Stmívání :D. Vedoucí mi to nařídila, prý abych se u toho uklízení moc nenudila. :) Na celý měsíc jsou tam ubytovaní dělníci, kteří přes noc vypijou 10 piv s vodkou, takže jsem si už i odbyla premiéru s umýváním poblitého záchodu. Druhý den mi tam nechali dýško 10 centů :D. 

2 komentáře: