pátek 23. listopadu 2012

Matěj a jeho týden


Zdravím Všechny, po dlouhé době jsem se dostal ke slovu já. Po vydařené oslavě mě vzala spolubydlící na velkolepé slevy (70% off) oblečení od Rip curl, takže jsem si koupil kalhoty, šortky, futrál na snb, šroubovák, vosk, mikinu a několik kostkovaných košil, abych vypadal jak pravej Kanaďan. Poté jsem si koupil k narozeninám pravou Tefal žehličku, abych si navoskoval svou novou desku. Aby toho nebylo málo, tak jsem si udělal ke svým 25tinám opravdovou radost a pořídil si Tablet (samsung galaxy tab 2 10.1). Software je stejný jako můj mobil, takže teď to mám pěkně synchronizovaný. Eliška se tu na svým počítači pořád učí a já nemám možnost se na něj dostat, tak jsem se dostal k zdroji přes svůj nový tablet. Je to strašná pecka, už jsem si stáhl všechny veškerý aplikace, vychytávky atd. Strávil jsem s tím celý dva dny day-off, co jsem měl, hehe. Tak byla trochu tichá domácnost.
 Obě práce zatím střídám a nadělávám peníze. V nové práci nic moc, ale sami víte, jaký mám vztah k jídlu, takže volba na horách bylo pro mě jasná. Už jsem si vyzvedl permici a byl jsem se provětrat na sjezdovce. Byly zatím puštěný dva vleky a dvě sjezdovky s malým parkem, ale od středy se rozjíždí dvě směny a noční ježdění, takže budu pracovat už naplno na horách. Co ale opravdu nechápu, tak že v olympijském středisku nemají na sedačkách podpěru pod nohy pro lyže. Takže při jízdě na vleku to všechno visí na nohách. Nahoru nás vyveze skibus, který není zrovna nejlevnější, ale jako zaměstnanci máme slevu. Protože zpátky jezdí bus jen ve čtyry hodiny a já chtěl jet dřív, tak jsem si stopnul auto a připrděl se k jednomu 40letýmu týpkovi. Měl na zadní sedačce 4 snowboardy, tak jsme se měli o čem bavit. A ještě mě odvezl přímo až před barák. Nový snowboard je ďábelská mašina, dokonce jsem už lehce pojezdil i v 30 cm mokrého prašanu. Hodně tam sněží, takže si to plánuju, že po ranní směně si vždycky půjdu na 2-3 hoďky na noční zajezdit než pojedu domu. Let it snow !!!










Žádné komentáře:

Okomentovat