sobota 17. listopadu 2012

narozeniny



Včera jsme tu měli velkolepou oslavu narozenin, že jsem si musela vzít volno v práci, abych to druhý den rozdýchala. Matěj se dočkal jak dortu, tak i úžasné výzdoby :D, kterou jsme recyklovali z minulé oslavy. Jednou jsem se tu snažila něco upéct, ale buchta mi vůbec nenakynula. Zřejmě zapracovala kanadská mouka a nezapracoval prášek do pečiva. Do pečení dortu jsem tedy nenašla odvahu, ale naštěstí dostal Matěj kus dortu v práci, takže nikdo nebyl ochuzen. Vedoucí mu na dort napsala Happy Birthday s tím, že si kolegové z práce tipovali, že mu je 16 let. No, sekli se jen o 9. Abych to neokecávala, tak mě ráno seděla na rameni pořádná opička. Pil se hlavně rum, gin a výjimečně se nekoupilo kanadské pivo, ale česká plznička, takže Standa byl v sedmém nebi. 






Žádné komentáře:

Okomentovat