čtvrtek 29. listopadu 2012

Stříháme



Hlásíme, že je vše při starém. Matěj je nejvýkonnější myčka na horách a já turbo cleaner.  Nic proti pánům, ale udivuje mě, jak stihnou za jednu noc v motelu počůrat záchod. Taky to občas vypadá, že přijela hromada turistů z Čech, protože někteří si odvezou všechny mejdlíčka, šampóny, čaje a kafe, málem i ručníky s toaleťákem. Asi to není jen náš zvyk :). Taky už jsem tím uklízením trochu deformovaná. Dneska jsem měla den volna a místo abych se válela v posteli, tak jsem drhla koupelnu. Vypadal, jako kdyby ji nikdo neuklízel 100 let, takže jsem to vzala rovnou savem.
Taky mi už dochází inspirace, co mám vařit, tak jsem hledala na internetu recepty. První bylo rizoto po česku, což nebyla zrovna velká hitparáda, takže jsem se dneska rozhodla, že zkusím to pravé rizoto po italsku. Musela jsem na to koupit víno (v přepočtu na české koruny za 200 nejlevnější), šafrán (který byl snad ještě dražší než to víno) a parmazán (stejná cena). Takže to bylo nejdražší jídlo, co jsem tu vařila a výsledek byl takový, že jsem k tomu musela rychle udělat ještě nějaký maso, abychom se aspoň trochu najedli. Večer si do toho Matěj nakrájel, po česku a bez servítek, párek. Takhle kazit moje dílo! Taky jsem uvařila výbornou francouzskou cibulačku, což se u Matěje neobešlo bez komentáře, takže mu tu cibuli asi budu muset příště rozmixovat a polívku vydávat za kuřecí vývar.
Na horách jsem zas hamburgerový král. Volám jak v McDonalds – one cheese, pls .. one double bacon, pls. A Matěj ten to vůbec zabíjí, když se ho někdo zeptá kolik mu je a kam chodil do školy. Vypadá to, že to bude nejvzdělanější dishwasher v Cypress, co tam kdy pracoval. Asi druhou sezónu tam pracují dva kluci, kterým je sotva 18 let. Ale protože tam už pracují druhou sezónu, tak oni vědí nejlíp, jak se má pokládat okurka do hamburgerový housky. Tváří se hrozně důležitě a tak trochu mě tam štvou.
Pokud by mě snad přestal bavit housekeeping nebo front-line, tak si otevřu kadeřnický salón :). Jedna kadeřnice mi dala dobrou radu – pokud nechcete, aby vám váš manžel či přítel utekl za jinou, tak ho ostříhejte sama. Je pravda, že co jsem mu tam vytvořila, by asi kadeřnice nezvládla :D



Žádné komentáře:

Okomentovat