sobota 30. března 2013

A jak že to vypadá v Rayne longboards s Matějem ?


A je to tady, po tom co za sebe zaučil mladého Kanaďana, kterej je neschopnej, takže ho musím chodit každou hodinu kontrolovat, jsem se posunul ve firmě na lepší, vyšší pozici a to k CNC obráběcímu stroji. Abych to přiblížil co to je, tak je to obráběcí stroj řízený počítačem. V počítači je napsaný obráběcí program, který když zapnu, tak sám začne pracovat a vyřeže-vyvrtá longboard z dřeva.  Takže pro mě to znamená, že musím najít správný program v počítači, upnout výlisek, poté 6minut sledovat (kontrolovat) jak to pracuje za mě a následně to odepnout a vyměnit za nový kus a jedeme dokola. No, začínají to pro mě být dost těžké časy, asi budu chodit z práce ještě víc sedřený :D
Jinak mimochodem můj šéf zjistil, že se pod mojí né-vynikající angličtinou aspoň v té hlavě něco skrývá, takže mě teďka zahlcuje různými úkoly při zaučování na cnc, jako je neustálá kontrola mlaďase při tvorbě grafiky, inventura skladu, import bambusu a skleněného vlákna, tvorba regálů na ukládání longboardů v krámech. Zaučování mlaďase jsem dostal na starost já, přestože třetinu co řeknu, mi nerozumí, protože jsem byl vyhlášen jako nejrychleji se zaučeným pracovníkem a také tím, že jsem tam podával nejlepší výkony, co se týče mích předchůdců. Už tam pracuji cca 2 měsíce a vidím to na dobré cestě, že ještě měsíc počkám a pak už budu těsně pod špičkou ledovce a budu si moct říct o zvednutí platu … když na takový plat jako má Eliška se asi nedostanu.
Svůj vlastní originální longboard jsem si zatím nevyrobil, protože je to zakázané, ale už se pijí kukle, takže uvidíme, co se z toho vynoří. Jinak mám 50% slevu na veškerý sortiment, co se tam vyrobí. Na horách ještě panuje zima, sněhu je tam fůra, takže snowboard a sluneční brýle to zatím jistí. Po výrobní hale si jezdím na longboardech a skateboardech, co mají kluci nebo co tam jsou, takže zatím nestrádám a cvičím tam. 

Žádné komentáře:

Okomentovat