úterý 26. března 2013

Konec pizza-kariéry



V sobotu jsem oficiálně skončila pracovat na horách. Naposled jsem uválela pizzu, nalila polívku, udělala sandwich a usmahla hranolky. Minulý týden mě to tam hrozně štvalo, protože nebylo co dělat. Když nejsou lidi, tak jen člověk předstírá, že něco dělá – jde se podívat do všech ledniček, jestli náhodou něco nechybí, zkontroluje 4x mrazák, 5x se zeptá všech, jak se vede a postěžuje si, že není co dělat a všechno zas dokola. Mě to teda opravdu nebaví, takže jsem se rozhodla odejít a vzít si víc hodin v motelu. V sobotu mi bylo trochu líto, že končím, přeci jen, tam byl mladý kolektiv a s Polkami vždycky sranda. Poprvé a naposledy jsem si vyhodila pizzu do vzduchu a zatočila s ní jak pravý Ital :D. 

Kamarádka Mizuki se tento týden vrací do Japonska, tak jsem pro ni připravila pravý český oběd. No, nějak jsem nevěděla, co udělat, aby ji to chutnalo, ale podle surovin pak nebylo na výběr. Na knedliky si tu netroufám, takže svíčková nebo kachýnka se zelím padla. Řízek je moc obyčejný a smažák jak by smet. Navíc tu nemají jen tak ledajaký eidam, ale pěkně drahý, tak by mě to vyšlo dráž než stake z panenky. Takže nakonec jsem udělala guláš a bramboráky. No, a aby to mělo sladkou tečku, palačinky se zmrzlinou. Kombinace docela ďábelská, tak jsem se bála, aby cestu zpět přežila bez střevních potíží :).
Matěj si na jídlo nemůže a nesmí stěžovat, protože vyvářím jak šéfkuchař. Protože po večer pracuju na našich výživářských stránkách, tak musím ozkoušet různé recepty. Pro velikonoce to bylo jehněčí, takže jsme si s Matejěm pochutnávali na kotletkách z jehněčího. Jediný, komu to nebylo nepříjemné, byla moje kreditka. Na výsledek se můžete podívat na našich stránkách http://www.nutriweb.cz/cs/recepty/jehneci-s-bylinkovou-krustou

Jinak Matěj tento týden zaučoval nového pracovníka. Až ho zaučí, tak půjde pracovat na CNC stroj a možná že pak dostane i přidáno. Každý jeho příchod vypadal tak, že hned u vchodu křičel: „Ty Kanaďani jsou tak neschopný, to snad není možný!“ Dneska řekl vedoucímu, že už je ten kluk tak nějak schopnej pracovat samostatně, tak se jen bojí, aby neudělal nějakou botu, protože by to bylo na Matěje, že ho zaučil špatně. 

No a poslední věc, tento čtvrtek jdeme na NHL!! Takže se už nemůžu dočkat!


Foto mě a mých pizza spolupracovnic - Litevka, Polka a Irka
 Já a Mizuki s palačinkama

Žádné komentáře:

Okomentovat