sobota 9. března 2013

Internet



Na několik žádostí přikládáme foto bytu. Taky se tu musím pochlubit příhodou o zařizovaní internetu. V úterý jsme šla do jedné prodejny zařídit internet. Měli mít nějakou výhodnou akci, ale japončík za pultem mi nabídl ještě lepší nabídku, pokud si koupím u nich mobil. No, mobil jsem si chtěla koupit k Vánocům, ale všude mi tvrdili, že to nejde bez podepsání smlouvy na dva roky. Tady to však šlo, tak jsem se tedy rozhodla mobil koupit. Podepíšu všechny papíry, mobil už mám v ruce a jdeme zařizovat internet. No jo, ale pán na lince nám sdělil, že nepokrývají naší oblast, tak bohužel internet z nich nevymáčknu. Takže jsem skončila bez internetu, ale s mobilem, který jsem vůbec neplánovala. Tak jsem si pak z pána dělala srandu, že je to dobrý obchodník, že jsem si koupila, co jsem vůbec nechtěla. Perlička na konec – doma jsem zjistila, že jsem jim ale dala špatnou adresu :D. Takže druhý den tam jdu znova, jinému japončíkovi vysvětluji všechno od začátku a hle, oblast pokrývají. No jo, ale bývalí nájemníci mají stále aktivní internet v našem bytě a tak nám ho nemůžou připojit, dokud neodpojí ten jejich.  Internet tedy ještě nemáme.
Druhá věc je elektrika. Měla jsem se zaregistrovat na BC hydro stránkách, což jsem udělala, tak snad to bude stačit J.  

Moje zimní sezóna už skončila, včera Matěj prodal moje prkno, tak Whistler bylo moje poslední poježdění. 









Žádné komentáře:

Okomentovat