pátek 29. března 2013

NHL



Mise splněna. Když jsme sem přijeli, tak to vypadalo beznadějně, ale stávka skončila a i my jsme konečně vyrazili na NHL. Lístky jsme opět sehnali přes craigslist, tam prostě seženete cokoliv. Těžší bylo se rozhodnout, na jaký zápas půjdeme. Já jsem chtěla vidět Jágra v akci, ale protože tu Dallas hrál jen jeden zápas a v tom období jsme ještě neměli aktivní kreditku, tak jsme ho bohužel prošvihnuli. Druhý tým, který připadal v úvahu, bylo Chicago, protože jsou prostě dobří, ale tomu zas odpovídala cena lístků, takže jsme vyrazili na Colorado Avalanche. Komu fandil Matěj, to byla jasná volba. Fandil C. Avalanche, protože svý dětství sbíral hokejový kartičky a fandil vždy Coloradu. Škoda jen, že hráče který znal, tak už dávno nehrají. Za Colorado hraje Hejda s Hejdukem, zatož za Vancouver Canucks nehraje žádný čech. Já jsem zůstala věrná Canucks. A taky že jsme jim tu branku rozstříleli.
Lístky nebyly vůbec levný, ale nesmíme přepočítávat na koruny. Když to porovnáme s výdělkem tady, tak to asi zas tak drahý nebylo. Na co jsem se ale těšila nejvíc, tak měla být ta atmosféra. Přerušovalo se hrozně málo, takže hokej rychle uběhnul. První gól padnul hnedka na začátku, tak jsem čekala, nějakou odezvu fanoušků, ale za celý zápas se jen pár lidí odvážilo zakřičet Canucks! Do toho! Stadion byl vcelku plný, ale asi to bylo víc turistů než věrných fanoušků. No a ani se nestrhnula žádná bitka, čekala jsem, že budou lítat zuby kolem, ale bohužel. Takže takový lážo plážo to bylo.
Ale i tak to byl zážitek :).


Žádné komentáře:

Okomentovat