sobota 13. října 2012

Job fair



Říjen je měsíc, kdy se konají nábory pracovníků do hor tzv. career nebo job fair. Tento víkend se konal i v zimních střediscích v okolí Vancouveru, takže jsem s Matějem vyrazila na náš první pohovor. Pohovory se konaly od rána až do večera, jak v sobotu, tak i v neděli. Vyrazili jsme raději půl hoďky předem, abychom byli rychle hotový, ale i tak tam bylo hodně lidí a zabralo to víc jak dvě hodiny. Matěj se hlásil do půjčovny lyží a snowboardů, já na pomoc do kuchyně a na servírku. Když mě zavolali k pohovoru, hned jsem jim podstrčila reference z kavárny. Slečna se mě zeptala jen na jednu otázku a poslala mě do druhého kola. S Matěj se vybavovali nejmíň 10 minut (taky prošel do druhého kola) a já byla hned hotová (což mě trochu znervóznělo). Druhé kolo probíhalo ve skupině asi 16 lidí, kde každý měl zjistit co nejvíce informací o jiném uchazeči a pak to říct i ostatním. Já jsem dostala nějakýho Australana (Matěj myslím Kanaďanku), který měl dost zvláštní přízvuk. V tom stresu jsem polovinu informací zapomněla, takže v tu chvíli bych brala i pozici dishwashera. Moc dobrý pocit z toho tedy nemáme. Celkem druhým kolem prošlo asi 200 lidí, a to ještě není konec víkendu.  Za týden nám dají vědět, jak to všechno dopadlo. 

Slunné počasí po měsíci vystřídal déšť a pěkně se ochladilo, takže náš přímotop v pokoji běží na plné obrátky.  Také mě čeká poslední týden ve škole a tím pádem i shánění práce.  Pěkně rychle ten měsíc utekl. :) Vancouver máme téměř procestován, ale ještě bych chtěla vyrazit na Vancouver Island, tak snad nám to počasí někdy ještě dovolí. Jak prý začne pršet, tak prší tři měsíce v kuse.
Taky by mě měl Matěj pochválit, jak mu tady vyvářím. Když to tedy neudělá on, tak se pochválím sama. Dneska jsem dělala rajskou omáčku, předtím kuře na paprice nebo kung-pao. Měla bych asi zauvažovat nad otevřením restaurace :). Všechny jídla v bistrech nebo fastfoodech jsou strašně ostré. Jednou jsem si dala kuře na kari a ještě jsem se ptala, zda to není moc pálivé. Prý vůbec…zapomněli mi říct, že s tím kari tam také přidávají chili a moje pusa (a pak i střeva) po jednom soustu hořela v plamenech. Takže 8 dolarů skončilo v koši.  Co prý musím zaručeně zkusit je taky japadog (asi japonský styl hot dogu), ale ještě jsem se k tomu neodvážila. Prozatím mi stačilo vyzkoušet korejské kim či (zelí naložené v nějakém octu s kořením), anebo mexické lízátko (pro děti v Mexiku nejoblíbenější sladkost, která má do sladké chuti hodně daleko – mě to spíš připomínalo hodně pálivou omáčku k masu).

Žádné komentáře:

Okomentovat