středa 3. října 2012

Savary Island



Dneska jsem měla vyrazit s mojí spolužačkou Mizuki do Japonské restaurace na sushi. Moje tělo se toho asi tak obává, že vyhlásilo stávku a místo sushi si dopřávám čaje v posteli s horečkou. No, tak snad to bude jen viróza a otravu syrovou rybou zažiju až příští týden.
Jinak Matějovi se nelíbí, že naši práci nazývám pekárnou. Takže se všem omlouvám, ale jedná se o Pie Company – tedy pečou se tam hlavně koláče a ne rohlíky. Připomíná zto spíš takovou kavárnu. Minulý týden jsem vyráběla směsi do koláčů, což obnášelo promíchávat zmrzlé ovoce s cukrovou směsí. No, prsty jsem rozmrazovala ještě hodinu potom.
Jinak si tu můžete dát sandwiche anebo polévku. Tu dostává Matěj občas zadarmo a pozor! bez zeleniny se to neobejde. Takže Matěj se dal na zdravou stravu - už snědl tomatovou polévku, s fazolkami a brokolicovou. Jeden den za mnou přišel, že už je to na něj moc velký hard-core, že tam plave moc fazolí, tak jsem to po něm dojídala a fazole to rozhodně nebyly (mě to spíš připomínalo rozkrájenou chobotničku nebo něco jak krevety). No, pak jsem se dozvěděli, že jsme asi měli polévku se šnečkama :D 
Pro představu přidáme fotky z jejich webovek.






Žádné komentáře:

Okomentovat