neděle 7. října 2012

Lighthouse Park



Dneska dostal i Matěj nečekaně volno z práce, takže jsme vyrazili do Lighthouse Parku. Jedná se o malý poloostrůvek za Vancouverem, kde hlavním tahákem na turisty je maják a skály lemující pobřeží. Protože je to hned pod Cypress Mountaine, kde není zas tak těžké potkat nějaké to zvíře, tak jsem se bála, že za každým stromem na mě čeká medvěd. Parkoviště bylo plné aut, takže jsem rozhodla, že půjdeme tou nejdelší trasou. Nepotkali jsme ani živáčka, takže trasa byla zvolena dobře. Hned na začátku mě vylekala úžovka přes cestu, takže svým jekotem jsem určitě zahnala ne jednoho grizzlyho zpátky do hor. :) Vzhledem k počasí jsme si trasu ještě prodloužili do Horseshoe Bay. Tam nás to vyloženě zklamalo, takže jsme zas nasedli zpátky na expres a frčeli domů. 

Vancouver a Downtown




Horseshoe Bay


Žádné komentáře:

Okomentovat