sobota 6. října 2012

Capilano Suspension Bridge Park



Vypadá to, že zas tak pracovně vytížená o víkendu nebudu. Včera jsem dorazila do práce, kde jsem zjistila, že mě na víkend nepotřebují a že mi to měla říct spolubydlící, abych nechodila zbytečně. Jelikož spolubydlící chodí z práce po půlnoci a já zas ráno mažu do školy, tak jsme se nepotkali a já přišla zbytečně. Na jednu stranu jsem ráda, že zůstanu doma, protože se necítím zrovna moc zdravě, ale taky bych potřebovala vydělávat, abych nemusela poslouchat Pivrnce, jak mě tady bude muset živit. :) Jinak jsme dostali jeden dýňový koláč a ještě nám proplatí krůtu (krocan by se nám nevešel jak do ledničky, tak i do trouby). Pivka máme taky nakoupený, takže v pondělí můžeme oslavit Den díkuvzdání. Všichni tedy budou muset děkovat Elišce (mně), protože to budu muset všechno připravit a uvařit. 

Dneska jsme ráno vyrazili do Capilano Suspension Bridge Park, který patří mezi top místa Vancouveru. A protože tu už nejsme jako turisti, ale máme vlastní adresu a práci, tak jsme měli vstup zadarmo! A to se vyplatí!  Po pravdě řečeno, bych za to těch 35 dolarů rozhodně nedala. Hlavní atrakcí je lanový most přes řeku. Pěkně se to houpe ze strany na stranu, ale ten dav turistů trochu kazí zážitek. V lese je pak spousty dalším mostů mezi stromy, takže se procházíte ve výšce asi tak 15 metrů nad zemí.  Je to něco jako naučná stezka o stromech. Vyfotili jsme pár totemů a radši jeli zpátky, Matěj do práce a já uklízet barák.



Matěj a jeho rozpětí křídel jako kanadská kachna..
.. Eliška a její, tedy aspoň podle Matěje, kanadská slepička.



                                                                             Růst a stáří stromů




Žádné komentáře:

Okomentovat