sobota 20. října 2012

Podzim ve Vancouveru



Přikládáme pár fotek z podzimního Vancouveru. Ulice tu jsou lemovány krásně zbarvenými javory, takže když na chvilku vykoukne sluníčko, hraje Vancouver všemožnými barvami. V pátek jsem byla naposledy ve škole, málem jsem uronila slzičku, ale snad zůstaneme se spolužáky v kontaktu. Příští týden máme v plánu se vydat do brazilské restaurace a pak ještě do turecké. Takže bych si měla rychle najít práci, abych na ty večeře měla peníze. Napsala jsem do pár uklízecích firem a na pár inzerátů na internetu a zatím bez odezvy. Dneska se konečně ozvali z hor, kde mi oznámili, že jsem prošla i „třetím“ kolem. Ale! Musím znovu vyplnit další dotazníky a za další týden se rozhodnou, koho finálně zaměstnají.
Matěje skolila rýma, takže jsme se v tom marodění vystřídali. Největší sranda je, že když smrká, tak o tom ví celý Vancouver. V práci mu tedy zakázali smrkat, aby neodradil zákazníky, tak musí každých pět minut běhat na záchod a smrkat tam :). 










2 komentáře:

  1. Ehm, to mi něco připomíná s tim smrkáním a s Matějem soucítím :D....Janča K.

    OdpovědětVymazat
  2. :D to je pravda.. domluvim vám nějaké kurzy smrkání společně

    OdpovědětVymazat